luni, 14 iulie 2008

Care este limita nesimtirii ?

In ultima perioada nu prea am mai avut timp sa intru pe blog ata ete ,cand voi fi pensionar voi avea timp de toate :).

Am urmarit cu marea atentie campania RTV( realitateaTV)referitor la amprentarea tuturor romilor de catre autoritatilor statului Italian ,chiar si a minorilor facand parte din aceasta etnie .De data aceasta RTV a cam dat cu bata in balta :( deoarece majoritatea romanilor au un dispretz total fatza de romi,iar daca ar putea ar face tot posibilul sa ii faca disparuti de pe fatza pamantului .Iata comemntariile oamenilor .

Am fost la Baile Felix si am intrat sa mananc intr-un restaurant,restaurantul era tip autoservire, m-am" inarmat"cu o tava, cateva servetele ,tacamuri si mi-am ocupat si eu locul in rand .In fatza mea era o doamna mai invarsta care vorbea greu limba romana si era cam nervoasa pe angajata restaurantului care servea clientii din mancarurile aflate in masa calda (bai marin),doamna a ales mamaligutza si la rugat pe angajata restaurantului sa-i puna pe ea branza si smantana .Femeia a pus o portie zdravana de mamaliga pe farfuria batranei ,batrana ia spus femeii sa mai ea din mamaliga ca nu poate manca asa de mult ,la care raspunsul angajatei a fost ca atata este o portie( in acel restaurant mancarea il platesti dupa gramaj ),batrana n-a mai scos o vorba a platit si s-a dus in capatul restaurantului sa-si consume portia babana de mamaligutza cu branza .Am urmat eu ,dar in loc sa fiu servit prompt femeia de la masa calda a spus ceva ce ma lasat gura casca ... "De mai lasau sa traiasca un pic Hitler near fi scapat de jidani si tigani":(.
De multe ori im pun intrebarea ,care este limita nesimtirii?Am ajuns la concluzia ca nesimtirea n-are limita .

2 comentarii:

Kovács Francisc spunea...

Laci esti tare cu acel link catre comentariile la Amprentarea Tiganilor.

silverstar spunea...

Laci, inca esti tanar si asemenea mostre de nesimtire vei mai intalni. Va veni insa timpul cand n-o sa te mai mire nimic...