luni, 19 aprilie 2010

Poanta zilei

[U]Titus Popovici: Ceauşescu a fost "fetiţa" lui Gheorghiu-Dej[/U]
[url]http://www.realitatea.net/titus-popovici--ceausescu-a-fost-fetita-lui-gheorghiu-dej_709555.html[/url]
Deci Ceaușescu n-a fost doar un incult mai era și o curva masculina :D.Na a avut ce suge pana a ajuns în fruntea statului roman :D.Nu sufăr din cauza niciunei fobii ,n-am nimic cu homosexualii ,nu ma deranjează dacă ajung în fruntea tarii ,dar nu unul care a practicat prostituția .
Citi comentariile din josul articolului, ce spun naționaliști care s-au trezit din nou obligati de nu stiu cine sa apere onoarea pătata,si nu pătata oricum ci cu sperma lu' Dej pe fata lu' Ceaușescu :) .Hahahahahahah na asta chiar ca e buna si ptr asta zioniști sunt de vina . Când am citit articolul am avut în fatza mea scena cum Ceaușescu suge ca o pompa de canalizare .Hihihihihi.
Gurile rele vorbeau doar de Elena Ceaușescu ca era curva de meserie ,dar nici prin vis nu mia trecut ca meseria de la N.Ceaușescu la furat (sau ma rog la supt ;))

Scuzați-ma dacă sunt un pic mai vulgar ,dar n-am cum sa comentez altfel aceasta știre senzaționala:D.

Niciun comentariu: